"Identitat esculpida" de Mar Hdez Plana a Casa Empordà de Figueres
2016-10-20 17:00En el Dia Internacional contra el Càncer de Mama s'ha inaugurat a Casa Empordà l'exposició de Mar Hdez Plana. També hi ha participat l'oncòleg Pere Gascón.
En el Dia Internacional contra el Càncer de Mama s'ha inaugurat a Casa Empordà l'exposició de Mar Hdez Plana. També hi ha participat l'oncòleg Pere Gascón.
Amb el títol "10 anys del Pla director de l'Empordà, i ara què?" es farà un seminari a Empúries el divendres 21 d'octubre. Està organitzat per la delegació de la Fundació Catalunya Europa a l'Empordà i la càtedra de Geografia de la UdG.
Amb el lema "Els nens poden salvar vides" el Grup DEA, SEM, Bombers, Guàrdia Urbana i l'escola de dansa Dance Me han protagonitzat aquesta flashmob a la plaça Catalunya de Figueres. Un acte del Dia Europeu de l'Aturada Cardiorespiratòria.
Sota la cúpula del Teatre-Museu Dalí de Figueres s'ha presentat la primera Mitja Marató de Figueres. Es farà el diumenge 4 de desembre.
La tercera edició del Comerç Fashion Day Figueres ha ofert dues desfilades amb la moda tardor-hivern d'una dotzena d'establiments de la ciutat.
La nova botiga de moda de dona La Barata es troba al carrer Besalú, 8 de Figueres. S'ha inaugurat el dissabte 15 d'octubre. Tots els seus producte es mouen en un preu de 4 a 10 euros.
Després de les pluges el Salt de la Caula de Les Escaules ens deixa imatges fantàstiques.
Mar esvalotat amb onades importants. Imatges enregistrades a Llançà entre les 3 i les 4 de la tarda del dijous 13 d'octubre.`Les onades saltaven a l'aparcament de la platja de La Gola al port.
Ítems: 2937 - 2944 de 5782