"La ratera" d'Agatha Christie amb els alumnes de batxillerat escènic del Deulofeu
2013-05-24 18:00Els alumnes de batxillerat escènic de l'Institut Alexandre Deulofeu de Figueres han representat aquesta obra d ela reina del suspens.
Els alumnes de batxillerat escènic de l'Institut Alexandre Deulofeu de Figueres han representat aquesta obra d ela reina del suspens.
Entrevista amb el grup de Santa Coloma de Gramenet Los Barrankillos. Han passat per Figueres per parlar de "Comer y ladrar" i interpretar algunes cançons en format acústic.
Figueres repensa el model de recollida de residus que s'ha d'aplicar des del 2017 i demana la participació ciutadana. El 29 de maig es farà una reunió oberta a Casa Empordà, el dia 3 de juny al Centre Cívic de la Creu de la Mà i el dia 10 al de la Marca de l'Ham.
La catorzena festa dedicada a la gent gran de Borrassà ha reunit en un dinar de germanor més de 400 persones. També hi ha hagut un aperitiu i l'Ofici Solemne.
El diumenge 19 de maig la plaça Alcalà la Real de la Marca de l'Ham s'ha omplert de parades de roba, calçat, objectes de decoració, mobles i estris de segona mà.
Aquest any l'Aplec de la Sardana de Figueres havia passat del Parc Bosc a la Rambla però, a la tarda, s'ha hagut de refugiar a la plaça Catalunya.
"Ha passat un àngel" és la cantata d'aquest 2013 amb música de Mariona Vila i text de Guillem Clua. S'han fet tres cantates al Teatre El Jardí de Figueres amb 670 alumnes de 19 escoles de la comarca.
La plaça Catalunya de Figueres ha acollit la vintena edició de la Festa del Joguet de col·lecció.
Ítems: 4289 - 4296 de 5737