Figueres viu el Dia de la Música amb unes 40 actuacions
2012-06-23 00:00Més de sis hores de música en directe a vuit espais del centre de la ciutat amb grups locals i d'altres punts de Catalunya. Ho ha organitzat l'associació Inkieta.
Més de sis hores de música en directe a vuit espais del centre de la ciutat amb grups locals i d'altres punts de Catalunya. Ho ha organitzat l'associació Inkieta.
L'onzena edició de l'Acústica incorpora com a novetat una programació musical dedicada al públic familiar en horari de matí i tarda. Entre d'altres hi actuaran Petits Manolos, Macedònia, Diver-Kids, Guillamino, Laia Vehí i Pascal Comelade.
Fins el 24 de juny el nou aparcament de la zona del Parc Bosc, amb entrada des de l'Avinguda Salvador Dalí, ofereix l'accés gratuït. Té dues plantes amb 275 plantes i 8 punts de càrrega per a vehicles elèctrics.
L'alcalde de Figueres també ha reflexionat sobre el futur de la ciutat i la tasca dels polítics.
Del 18 al 24 de juny de 2012 el museu ofereix entrada gratuïta las figuerencs i figuerenques.
Figueres celebrarà el Dia Internacional de la Música amb 41 actuacions en 8 escenaris des de les 5 de la tarda. Algunes estrelles del món del pop hi faran una passejada de la mà del grup teatral A Mossegades. Ho organitza l'associació musical Inkieta. Consulta la programació aquí.
Aquest dimarts 19 de juny l'alcalde Santi Vila pronunciarà la conferència "A l'equador del projecte" a La Cate (20:00). N'ha avançat alguns continguts.
El grup catalano-cubà Ajiako Cubano ha ofert el seu repertori vora el mar. El Si Us Plau programa aquest estiu una seixantena d'actuacions.
Ítems: 4681 - 4688 de 5738