Qui som
Tramuntana TV és la primera televisió comarcal online de Catalunya. Emet des del 23 d'abril de l'any 2006 amb vídeo notícies de Figueres i l'Alt Empordà. Els inicis van ser a través de la plataforma IRC-Catalunya de Frilab Laboratoris de Figueres i amb els anys s'ha convertit en un mitjà multiplataforma que distribueix els seus continguts des d'aquesta pàgina web que esteu visitant però també des de les xarxes socials.
L'any 2009 el projecte "Nova comunicació local online" de Carles Pujol i redactat a partir de les experiències i evolució de Tramuntana TV va rebre el premi Carles Rahola de Comunicació Local que atorga el Col·legi de Periodistes i la Diputació de Girona. El jurat va destacar la viabilitat econòmica del projecte amb l'aprofitament dels recursos gratuïts que ofereix Internet.
També ens pots seguir des del blog https://tramuntanatv.blogspot.com que manté els players amb els vídeos publicats.
Al canal del YouTube www.youtube.com/tramuntana amb més de 5.800 vídeo notícies.
A les xarxes socials: www.facebook.com/tramuntanatv www.twitter.com/tramuntana_tv www.instagram.com/tramuntanatv
Si vols contactar amb nosaltres envia un correu a: tramuntanatv@gmail.com
El projecte "Nova Comunicació Local Online" de Carles Pujol, basat en l'experiència de Tramuntana TV, ha rebut el Premi de Comunicació Local Carles Rahola en l'apartat de projectes.
La nevada del 8 de març a Figueres
Notícies
L'Ajuntament de Figueres promou una campanya per fomentar la coresponsabilitat de les tasques quotidianes en el marc del Dia Internacional de les Dones
2018-03-07 17:00Els Mossos d’Esquadra descobreixen 3.406 plantes de marihuana en una gran nau de Figueres
2018-03-07 13:00El Laboratori clínic de l’Hospital de Figueres certifica la qualitat dels seu serveis amb la ISO 9001:2015
2018-03-07 10:00Un veí de Masarac perd la vida en un accident de moto al terme de Cabanes
2018-03-07 09:00Restauren els relleus de Frederic Marès de la façana del Museu de l'Empordà
2018-03-06 23:00L’alcaldessa Marta Felip investigada per un presumpte delicte de desobediència en relació a la celebració del referèndum de l'1 d'octubre
2018-03-05 19:30L'Ajuntament de Borrassà durà a terme la pavimentació del camí que porta a Santa Llogaia d'Àlguema
2018-03-03 12:00