Qui som
Tramuntana TV és la primera televisió comarcal online de Catalunya. Emet des del 23 d'abril de l'any 2006 amb vídeo notícies de Figueres i l'Alt Empordà. Els inicis van ser a través de la plataforma IRC-Catalunya de Frilab Laboratoris de Figueres i amb els anys s'ha convertit en un mitjà multiplataforma que distribueix els seus continguts des d'aquesta pàgina web que esteu visitant però també des de les xarxes socials.
L'any 2009 el projecte "Nova comunicació local online" de Carles Pujol i redactat a partir de les experiències i evolució de Tramuntana TV va rebre el premi Carles Rahola de Comunicació Local que atorga el Col·legi de Periodistes i la Diputació de Girona. El jurat va destacar la viabilitat econòmica del projecte amb l'aprofitament dels recursos gratuïts que ofereix Internet.
També ens pots seguir des del blog https://tramuntanatv.blogspot.com que manté els players amb els vídeos publicats.
Al canal del YouTube www.youtube.com/tramuntana amb més de 5.800 vídeo notícies.
A les xarxes socials: www.facebook.com/tramuntanatv www.twitter.com/tramuntana_tv www.instagram.com/tramuntanatv
Si vols contactar amb nosaltres envia un correu a: tramuntanatv@gmail.com
El projecte "Nova Comunicació Local Online" de Carles Pujol, basat en l'experiència de Tramuntana TV, ha rebut el Premi de Comunicació Local Carles Rahola en l'apartat de projectes.
La nevada del 8 de març a Figueres
Notícies
El govern de Marta Felip lamenta que Figueres perdi el Festival i el Museu del Circ
2017-07-27 14:00El Festival del Circ marxa a Girona on es farà del 22 al 26 de febrer
2017-07-27 12:00El Museu de l'Empordà incorpora un nou retrat de Narcís Monturiol obra de Ramon Martí Alsina
2017-07-25 13:00L'Arxiu Comarcal rep el fons familiar Fages
2017-07-24 19:00L'exhumació de Dalí es farà a les 8 del vespre
2017-07-19 12:00El president del Consell Comarcal cessa Manuel Toro de les seves funcions de vicepresident quart
2017-07-18 20:00Humana recull en mig any més de 6 tones de roba usada a Llançà
2017-07-18 17:00