Qui som
Tramuntana TV és la primera televisió comarcal online de Catalunya. Emet des del 23 d'abril de l'any 2006 amb vídeo notícies de Figueres i l'Alt Empordà. Els inicis van ser a través de la plataforma IRC-Catalunya de Frilab Laboratoris de Figueres i amb els anys s'ha convertit en un mitjà multiplataforma que distribueix els seus continguts des d'aquesta pàgina web que esteu visitant però també des de les xarxes socials.
L'any 2009 el projecte "Nova comunicació local online" de Carles Pujol i redactat a partir de les experiències i evolució de Tramuntana TV va rebre el premi Carles Rahola de Comunicació Local que atorga el Col·legi de Periodistes i la Diputació de Girona. El jurat va destacar la viabilitat econòmica del projecte amb l'aprofitament dels recursos gratuïts que ofereix Internet.
També ens pots seguir des del blog https://tramuntanatv.blogspot.com que manté els players amb els vídeos publicats.
Al canal del YouTube www.youtube.com/tramuntana amb més de 5.800 vídeo notícies.
A les xarxes socials: www.facebook.com/tramuntanatv www.twitter.com/tramuntana_tv www.instagram.com/tramuntanatv
Si vols contactar amb nosaltres envia un correu a: tramuntanatv@gmail.com
El projecte "Nova Comunicació Local Online" de Carles Pujol, basat en l'experiència de Tramuntana TV, ha rebut el Premi de Comunicació Local Carles Rahola en l'apartat de projectes.
La nevada del 8 de març a Figueres
Notícies
El Consell Ciutadà d'Infants realitza el seu ple de renovació aquest divendres
2015-11-19 13:00Jornada sobre prevenció d'incendis forestals a la Jonquera
2015-11-18 09:00ERC lamenta la missa en record de Franco que s'ha anunciat a Figueres
2015-11-17 17:00Dos incendis en dos dies en una casa desocupada del carrer Riumors de Figueres
2015-11-17 14:00Renoven la vorera del carrer Ramon Llull al Poble Nou de Figueres
2015-11-16 17:00Ha mort el germà de La Salle Senén Álvarez
2015-11-16 13:30ERC presenta 11 al·legacions a les ordenances de Figueres
2015-11-16 10:00