Qui som

Tramuntana TV és la primera televisió comarcal online de Catalunya. Emet des del 23 d'abril de l'any 2006 amb vídeo notícies de Figueres i l'Alt Empordà. Els inicis van ser a través de la plataforma IRC-Catalunya de Frilab Laboratoris de Figueres i amb els anys s'ha convertit en un mitjà multiplataforma que distribueix els seus continguts des d'aquesta pàgina web que esteu visitant però també des de les xarxes socials.

L'any 2009 el projecte "Nova comunicació local online" de Carles Pujol i redactat a partir de les experiències i evolució de Tramuntana TV va rebre el premi Carles Rahola de Comunicació Local que atorga el Col·legi de Periodistes i la Diputació de Girona. El jurat va destacar la viabilitat econòmica del projecte amb l'aprofitament dels recursos gratuïts que ofereix Internet.

També ens pots seguir des del blog https://tramuntanatv.blogspot.com que manté els players amb els vídeos publicats.

Al canal del YouTube www.youtube.com/tramuntana amb més de 5.800 vídeo notícies.

A les xarxes socials: www.facebook.com/tramuntanatv  www.twitter.com/tramuntana_tv  www.instagram.com/tramuntanatv

Si vols contactar amb nosaltres envia un correu a: tramuntanatv@gmail.com

El projecte "Nova Comunicació Local Online" de Carles Pujol, basat en l'experiència de Tramuntana TV, ha rebut el Premi de Comunicació Local Carles Rahola en l'apartat de projectes.

La nevada del 8 de març a Figueres

 

Notícies

L’Hospital de Figueres s’adhereix a la Jornada Mundial d’Higiene de Mans

2014-05-05 16:00
Amb motiu de la Jornada Mundial d’Higiene de Mans que se celebra el 5 de maig i que està impulsada...

Roses inicia la seva millor temporada de creuers amb 13 escales i 4.000 passatgers

2014-05-05 10:30
El port de Roses ha donat avui el tret de sortida a la temporada de creuers 2014 que s’allargarà...

El 6 de maig comencen les preinscripcions dels casals d'estiu de Figueres

2014-05-05 10:00
Com cada any quan acaben les Fires, l'Ajuntament de Figueres fa pública l'oferta de casals i...

S'ha presentat l’Assemblea Territorial de l’ANC 'Guàrdia de la Muga' de Llers, Terrades, Sant Llorenç de la Muga i Albanyà

2014-05-04 21:00
Més d’un centenar de persones han assistit aquest diumenge, 4 de maig, a la presentació de...

Detenen un home per conduir temeràriament durant 46 kilòmetres a l'Alt Empordà

2014-05-04 13:00
Agents de la Policia de la Generalitat – Mossos d’Esquadra de la comissaria de Roses i de l’Àrea...

Nova campanya de compostatge casolà del Consell Comarcal

2014-05-02 19:00
El Consell Comarcal de l'Alt Empordà impulsa una nova campanya de compostatge casolà amb l'objectiu...

Un web creat per alumnes del Cendrassos premiat per la Fundació puntCAT

2014-04-29 19:30
La Fundació puntCAT ha lliurat avui els guardons de la 4a edició de Webs al punt .cat, un concurs...

El president de la Diputació visita la rehabilitació de les antigues escoles de Vilanant i la basílica de Santa Maria i el nou centre EMPRÈN de Castelló

2014-04-29 18:30
El president de la Diputació, Joan Giraut, ha visitat aquest matí, juntament amb l'alcaldessa de...
<< 443 | 444 | 445 | 446 | 447 >>