Qui som
Tramuntana TV és la primera televisió comarcal online de Catalunya. Emet des del 23 d'abril de l'any 2006 amb vídeo notícies de Figueres i l'Alt Empordà. Els inicis van ser a través de la plataforma IRC-Catalunya de Frilab Laboratoris de Figueres i amb els anys s'ha convertit en un mitjà multiplataforma que distribueix els seus continguts des d'aquesta pàgina web que esteu visitant però també des de les xarxes socials.
L'any 2009 el projecte "Nova comunicació local online" de Carles Pujol i redactat a partir de les experiències i evolució de Tramuntana TV va rebre el premi Carles Rahola de Comunicació Local que atorga el Col·legi de Periodistes i la Diputació de Girona. El jurat va destacar la viabilitat econòmica del projecte amb l'aprofitament dels recursos gratuïts que ofereix Internet.
També ens pots seguir des del blog https://tramuntanatv.blogspot.com que manté els players amb els vídeos publicats.
Al canal del YouTube www.youtube.com/tramuntana amb més de 5.800 vídeo notícies.
A les xarxes socials: www.facebook.com/tramuntanatv www.twitter.com/tramuntana_tv www.instagram.com/tramuntanatv
Si vols contactar amb nosaltres envia un correu a: tramuntanatv@gmail.com
El projecte "Nova Comunicació Local Online" de Carles Pujol, basat en l'experiència de Tramuntana TV, ha rebut el Premi de Comunicació Local Carles Rahola en l'apartat de projectes.
La nevada del 8 de març a Figueres
Notícies
L'IAEDEN aconsegueix aturar la urbanització de la Vall de Santa Magdalena a Terrades
2013-10-23 18:30Finalitza la primera fase de les obres de canalització al Parc de les Aigües
2013-10-23 18:00El Consell Comarcal rep un dels premis Francesc Candel per un projecte d'integració educativa i social a l'IES de la Jonquera
2013-10-23 15:00El Govern reconeix bé cultural d'interès nacional l'església de Sant Tomàs de Fluvià
2013-10-23 08:00L'artista figuerenc Adrià Ciurana guardonat amb un dels premis de la Biennal de la Jeune Création
2013-10-22 17:00Proposen tallar la N-II al seu pas per Figueres per protestar pel pas de camions
2013-10-22 15:00Un centenar d'especialistes a les jornades de Patrimoni Defensiu al castell de Sant Ferran
2013-10-22 12:00