Qui som
Tramuntana TV és la primera televisió comarcal online de Catalunya. Emet des del 23 d'abril de l'any 2006 amb vídeo notícies de Figueres i l'Alt Empordà. Els inicis van ser a través de la plataforma IRC-Catalunya de Frilab Laboratoris de Figueres i amb els anys s'ha convertit en un mitjà multiplataforma que distribueix els seus continguts des d'aquesta pàgina web que esteu visitant però també des de les xarxes socials.
L'any 2009 el projecte "Nova comunicació local online" de Carles Pujol i redactat a partir de les experiències i evolució de Tramuntana TV va rebre el premi Carles Rahola de Comunicació Local que atorga el Col·legi de Periodistes i la Diputació de Girona. El jurat va destacar la viabilitat econòmica del projecte amb l'aprofitament dels recursos gratuïts que ofereix Internet.
També ens pots seguir des del blog https://tramuntanatv.blogspot.com que manté els players amb els vídeos publicats.
Al canal del YouTube www.youtube.com/tramuntana amb més de 5.800 vídeo notícies.
A les xarxes socials: www.facebook.com/tramuntanatv www.twitter.com/tramuntana_tv www.instagram.com/tramuntanatv
Si vols contactar amb nosaltres envia un correu a: tramuntanatv@gmail.com
El projecte "Nova Comunicació Local Online" de Carles Pujol, basat en l'experiència de Tramuntana TV, ha rebut el Premi de Comunicació Local Carles Rahola en l'apartat de projectes.
La nevada del 8 de març a Figueres
Notícies
Neix l'associació d'emprenedores i empresàries Xarxa Xec
2012-09-15 11:00'Les escenes dels músics gironins', en el nou número de la Revista de Girona
2012-09-13 21:30Recapten uns 500 euros per fer una reproducció de la imatge robada de la Mare de Déu de Creixell
2012-09-13 21:00La pluja porta més de 65 litres per metre quadrat a Cabanes
2012-09-12 21:00Terra de Trobadors tanca amb un espectacle de foc l'edició 22
2012-09-10 11:00Unes 300 persones segueixen el cinquè Llançà Rock
2012-09-10 10:00Els representants de Peralada pubilla i hereu comarcals proclamats a Figueres
2012-09-09 19:00