Qui som
Tramuntana TV és la primera televisió comarcal online de Catalunya. Emet des del 23 d'abril de l'any 2006 amb vídeo notícies de Figueres i l'Alt Empordà. Els inicis van ser a través de la plataforma IRC-Catalunya de Frilab Laboratoris de Figueres i amb els anys s'ha convertit en un mitjà multiplataforma que distribueix els seus continguts des d'aquesta pàgina web que esteu visitant però també des de les xarxes socials.
L'any 2009 el projecte "Nova comunicació local online" de Carles Pujol i redactat a partir de les experiències i evolució de Tramuntana TV va rebre el premi Carles Rahola de Comunicació Local que atorga el Col·legi de Periodistes i la Diputació de Girona. El jurat va destacar la viabilitat econòmica del projecte amb l'aprofitament dels recursos gratuïts que ofereix Internet.
També ens pots seguir des del blog https://tramuntanatv.blogspot.com que manté els players amb els vídeos publicats.
Al canal del YouTube www.youtube.com/tramuntana amb més de 5.800 vídeo notícies.
A les xarxes socials: www.facebook.com/tramuntanatv www.twitter.com/tramuntana_tv www.instagram.com/tramuntanatv
Si vols contactar amb nosaltres envia un correu a: tramuntanatv@gmail.com
El projecte "Nova Comunicació Local Online" de Carles Pujol, basat en l'experiència de Tramuntana TV, ha rebut el Premi de Comunicació Local Carles Rahola en l'apartat de projectes.
La nevada del 8 de març a Figueres
Notícies
Figueres també es manifestarà dilluns per l'escola en català
2011-09-08 08:30La nova llar d'infants de Figueres obrirà amb més de 50 alumnes
2011-09-07 15:00Els museus del triangle dalinià superen el milió de visitants
2011-09-05 18:30La CUP organitza una taula rodona sobre el castell de Sant Ferran amb quatre historiadors figuerencs
2011-09-05 15:00Els Mossos d’Esquadra comissen més de 27.000 articles falsificats al Perthus
2011-09-01 13:00Crema un taller mecànic abandonat del carrer Sant Antoni
2011-09-01 10:00L'Ajuntament de Figueres realitza 20 obres de manteniment i millora urbana
2011-08-31 15:00